Dubai, Verenigde Arabische Emiraten, Maandag 13 Augustus 2012

13 augustus 2012 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vandaag is helaas weer de laatste dag na een fantastische rondreis door Indonesië.

We hebben nog lang niet alles gezien maar de herinnering aan wat we wel allemaal hebben beleefd, geroken en gezien is onuitwisbaar.

Heel dankkbaar ben ik voor de kans die wij hebben gekregen en genomen om dit fantastisch mooiwe land te bezoeken.

S'morgens na het laatste ontbijt gaan we eerst nog lekker even zwemmen, waarna we naar het strand gaan om nog even lekker een paar uurtjes te zonnen.

We laten de de tonijn die ik na het snorkelen aan de weg had gekocht door onze huisgriller aan het strandtentje 'Tities' klaarmaken.

Heerlijk vers van de BBQ wordt onze zelf uitgekozen vis geserveerd.

We drinken nog een verse isotone Coconut en gaan dan langzaamaan op 'huis' aan.

Voor het gemak nemen we een taxi voor enkele stuivers.

Nog een laatste duik, even douchen en dan gaan we richting vliegveld. Dit is slechts 20 minuten van Sanur vandaan.

S'avonds maken we een tussenlanding op Dubai